günde 60 satış yaparsa asgari ücrete tekabül ediyor. satışları göremiyorum ama değerlendirmelere vs bakarsak bu bile imkansızdır bence maks 10-15 satış gelir. hadi geldi günde 60 tane kargo fatura hazırlamak da deli eder adamı
degerlendirmeler artık gerçeği yansıtmıyor. Satın alan müşterilerin %30-35i ancak değerlendirme yapıyor. Geri kalan insanlar değerlendirme yapmak istemiyorlar. Her ne kadar insanları değerlendirme yapmaları için teşvik etseniz dahi