Bugün ls2 kask aldım n11 den 1439₺ ye ve 100₺ de kupon kullandm 1339₺ ye geldi. aynı ürün kendi satış yerinde 1800₺ ve adam bana biz bayisiyiz ,bizden ucuz satan olamaz demişti. Bunlar nasıl kâr ediyorda o fiyatlara satıyor anlamış değilim