Cihan_Tavli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesap yapmayı bilmiyorlar ve çoğu iade oranını hesaplamayıp %3-5 kâr (sözde) seviniyorlar
bende öyle düşündüm ilginç. diğer baskı ürünleri de öyle. 15-20 tlye baskı ürünleri var 3-5 tl kar için artık bişey satmak saçma değil mi sürümden kazansan bile yıl 2022.

asgari ücretin günlüğü 300 tl artık. enflasyon almış başını gitmiş bunlar 3-5 tl peşinde. ölücü yeri olmuş iyice