Trendyol vb gibi e ticaret sitelerinde artık stok yapıyorlar , zam gelmeden önce ürünü depoya koyuyorlar ve sonra zam geldikten sonra piyasanın altında satıyorlar.Ellerinde bitene kadar bu şekilde daha çok kar kazanıyorlar ve satışları daha çok oluyor ayrıca onlarla kimse rekabet edemiyor..
bu yoruma katılıyorum bir nebze. Evet ben de trendyolda satış yapıyorum ancak gerçekten ciddi manada satış konusunda zorlanıyoruz artık çünkü bazı toptancı veya tedarikçiler gerçekten zararına satış yapıyorlar diyebiliriz. Buybox sistemi gibi gereksiz ve adeta gerçekten satıcıları birbirine kırdıran bu sistem devam ettiği sürece gerçekten kâr marjı ile satış yapmak gerçekten çok zorlaşmaya başladı. Pazaryerlerinden satış yapmaktansa artık kendi web sitemiz üzerinden satış yapmak daha mantıklı bir hal almaya başladı. Pazaryerlerinde verilen komisyon ve gerçekçi olmayan kargo bedelleri ile başarılı bir reklam operasyonu ile daha mantıklı ve kâr marjlı satışlar yapılabilir.