Geçiş yaptım derken?
Bildiğim kadarı ile Türknetten çıkış yapabilmek için Faks ile yazılı dilekçe göndermek gerekiyor. Bunu yapmadıysanız Türknet sizden fatura ücretini istemeye devam edecektir.
ileride nahoş olayların yaşanmaması için bu detaya dikkat edin derim.
Türknet kalan fatura alacaklısın diye tarafıma e-posta attı ibanı gönderin kalan gün faturalarını iade edeceğini söyledi, sen kalkmışsın fatura çıkaracak diyorsun. Senin dediğin işlem geçişte değil türknet kullanırken internet kapatmayı istersen fax ile dilekçe istiyor