Geçiş yaptım derken?
Bildiğim kadarı ile Türknetten çıkış yapabilmek için Faks ile yazılı dilekçe göndermek gerekiyor. Bunu yapmadıysanız Türknet sizden fatura ücretini istemeye devam edecektir.
ileride nahoş olayların yaşanmaması için bu detaya dikkat edin derim.