Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Aynı sorun buğun başıma geldi bi şekilde rom atabildim , imei gitti bu defa da . Telefoncuya 80₺ ye IMEI attirdim. Profildeki wpden yazın yardımcı olmaya çalışayım.
Sorunda mi 13 guncellemesini kendisi yaptığı için açılmıyor. Fastboottada çalışmıyor cihaz