Aynı sorun buğun başıma geldi bi şekilde rom atabildim , imei gitti bu defa da . Telefoncuya 80₺ ye IMEI attirdim. Profildeki wpden yazın yardımcı olmaya çalışayım.

Sorunda mi 13 guncellemesini kendisi yaptığı için açılmıyor. Fastboottada çalışmıyor cihaz