Merhaba arkadaşlar,
İşletme hesabımıza günlük 250-300 mesaj geliyor ve bu mesajları manuel olarak cevaplıyoruz. ( kopyala yapıştır veya link vs. spam içerik yok)
İlk önce 7 gün kısıtlandı, şimdi ise 30 günlük bir kısıtlanma geldi. Topluluk kurallarımızı ihlal etti uyarısı alıyoruz DM'de

Konu ile alakalı itiraz edebilecek ücreti olarak danışmanlık hizmeti verecek bir arkadaş arıyoruz.
Teşekkürler.