Merhaba,

Gürcistan Tiflis'ten telefon alan oldu mu acaba? Batum'daki gibi taxfree sırası ve stok sorunu yokmuş sanırım. Bu konuda bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim, gitmeyi düşünüyorum.