Yalnız böyle gereksiz esprilerle ve mantıksız konularla bizim aklımızı alaya almanızın geçerli hiçbir sebebi olmadığını düşünmekle beraber forumun kurallarına aykırı davranmak suretiyle toplumun düzenini bozmak; paylaşım yapıyorum diyerek insanları buz kestirecek soğuklukta sözler sarfederek, forum üyelerinin akşam keyiflerini kaçırarak, tek tek basarak, bade süzerek, asabımızı bozarak ve en nihayetinde karşımıza geçip gülerek yaptığınız şeyin çok ayıp olduğunu belirtecekken birdenbire paylaşımınızı çok cici buldum demek istiyorum