Normalde hiç sevmezdim

ancak son zamanlarda çok kullanışlı oldu ve yeni temalarla hoş oldu. Ancak maalesef yine böyle.

Temanın kendi ayarları olması ne muhteşem bir şey aslında.
henüz çok fazla temayla tanışmadın sanırım hocam
biçok temanın kendi ayarı var