Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elementor dünyasına hoşgeldin
Normalde hiç sevmezdim ancak son zamanlarda çok kullanışlı oldu ve yeni temalarla hoş oldu. Ancak maalesef yine böyle. Temanın kendi ayarları olması ne muhteşem bir şey aslında.