firatkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
verilen desteğin kalitesi düşünüldüğünde ve bu işte aktif bir şekilde para kazandığınız düşünüldüğünde yıllık 79 lira hiçbir şey. 1 yılda 1 yemek parası veriyorsun. Kaldı ki webhosting hizmetini bizden alanlar aidat ödemiyor. Web hosting hizmetini bir yerden her türlü alman gerekiyor bir taşla iki kuş

İki sunucumda da LeaderOS kullanıyorum gerçekten güzel ve faydalı bir webscript dediğiniz gibi düzenli bir para kazandırıyor ve yıllık 79 lira bunun yanında nerdeyse bir hiç. Keşke eskiden olduğu gibi ücret verip lisans sunucularından ayırabilsek sitemizi o da güzel di bir de alttaki yazılım leaderos olaylarını falan koymak zorunlu olmasa keşke...