Kişinin alehine ifade vermek için çağrılıyor olabilirsiniz. Benide yıllar önce kredi kartı dolandırıcılığından çağırmışlardı, bu işi yapan şebekede kart bilgilerim çıkmış. Benim kartım kullanılmadı, mahkemeye git gel yapmamak şikayetçi değilim dedim. Boş yere sürekli mahkemeye çağırıyorlar yoksa gitmezsen cezasıda oluyor.