Biz de ahşap değil de meyve kasaları oluyor ya onun üzerine koli ve su geçirmemesi için üstünü ince naylon gibi bir şeyle kaplayıp koyuyoruz. Çok iyi bir malzeme olursa çalışıyorlar maalesef. Ahşap yaptırırsanız da üzerine muhakkak naylonumsu bir şey geçirmeniz lazım ya da su girmeyecek bir yere koymanız lazım. Allah razı olsun.