jaroslav1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir akrabam şuanda yurt dısında erasmus için gitti 18 şubatta geri dönecek onun pasaportu üzerine kayıt ettirmeyi düşünüyorum
Pasaport sahibine ait hat kullanmak zorundasın 3 yıl bilgin vardır umarım