savcılıga gitmen gerkeiyor tabikide neden soruyorsun kardeşim yarın o adama bırşey olmaz ama senın başin agırır gıt bırtane dılekcenı ver savcılık sana parayı ne yapacagınıda söyler ona göre bakarsın