serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk derse girdik. Kendimizi tanıtıyoruz ama hoca sürekli düzeltiyor. Ben şey demiştim sınıfa dönerek.

Ya arkadaşlar biz baya konuşmasını bilmiyor muşuz 😅

Nasıl yanlış konuştuğumuzu bilseniz şaşırırsınız yani hocam. Mesela "kendi" kelimesi. Hala daha doğrusunu(do:rusunu) hayatıma tam uyarlayamadım. Hepimiz "açık e" ile telaffuz ederiz. Ama doğrusunu yazıyla anlatmaya çalışacağım > çalışıcam.

Kendi > K harfinin telaffuzu kapalı e ile yapılır ki doğrusunu biliyoruz zaten. Ke harfini normal şekilde okuyarak 'ndi' ekleyin. Ne kadar inceldiğini göreceksiniz 😅
Az daha zorlarsan balata kokusu gelecek benden söylemesi. 😂 Cildirtayim mi seni simdii tu kıs kıs 😂

Eyer
Tmm
Mesalağ
Calisicam
Ok
Hmmms;
Nayır nolamaz
Dorusu;
Meyerse bölemiş

Hepsini düzeltmeye çalış şimdi 😂

Sevgiler hocam ❤️