Is Bankası yazan arkadaşlar neye dayanarak yazıyor, beni de aydinlatabilirler mi? Normal bir kullanıcı için diğer bankalara göre ne gibi avantajları var? Maaş hesabı vb. hesaplardan bahsetmiyorum. Garanti'de maaş hesabım, Enpara ve Cepte Teb'de ve İş Bankası'nda hesaplarım var. İçlerinde para gonderimlerinden tek ücret kesen, kredi kartı aidatıni en çok alan banka hangisi yazmama gerek yok sanırım. Swift alıp gönderirken mi avantajı var? Merak ettim.