Birçok kişi bu sorunu çözmekle uğraşmayıp GPL veya w-arez eklenti satıyor, bunlarda lisanslama olayı yok malum indir kur. Bu tür eklentiler sitelerin içinden geçiyor. Adam güncelleme almayan performans eklentisi satıyor mesela biraz ironik değil mi veyahut w-arezlerin içinde shell gibi unsurlar da hediye geliyor. Bir de para ödüyorsunuz.