Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet bende çok beğenmemiştim Müslüm daha iyiydi sanki.

amazon prime da vardı ben oradan izlemiştim.
Bende amazon da izledim ama çok sarmadı olmamış çok yapmacık.