bence bu işi sırf bi fan sitesi açiyim şeklinde düşünerek yanlış.Eğer kimin hayranıysan onun için aç.Böylece siteye ilgin de artar.Ve sitenin sana yarar ıda daha çok olur.Ben böyle düşünüyorum ve o yüzden zmn ında emma watson için açtım da şuan kapalı
www.emmafan.net