Geçmiş olsun beni de Adsenseden incelemeye almışlardı, düzenli olarak fatura kestiğim halde. Rakamlar büyüktü, bir yanda da eticaretle uğraşıyordum. Ama gittiğimde direk YouTuber mısın diye sormuşlardı.

Sonra bir sonuç olmadı, faturalara giderlere baktılar. geçmiş olsun bu arada.