CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gibirnete geçin hocam direk en ucuzu şuan bu gibi
gıbırı aradım anında açtıklar. hanımefendi de çok yardımseverdi. hazirana kadar zam yok dedi ama hayırlısı bakalım. 100 mbit 110 lira diyor. tabii modemi kendim alacağım ama kafama yattı gibi. yorumun için ayrıca teşekkürler hocam. bunda referans var mı bilmiyorum ama varsa gönderirsen eğer geçecek olursam seninkini kullanayım.