Sıkıntı yaşamadım bana göre en iyisi kurulum ücreti almamıştı(3 ay kullanırsan).Diğer firmalar almıştı netspeed,(kapatırken).Tamamen altyapınızla alakalı ve diğer durumlar.Ben 80 mb down alıyordum