takir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15mbps paketim var 1.5mbps dowland alıyorum. Arıyorum sorun yok diyor. Nereye şikayet edicem diyorum. Hiç bir yere edemezsiniz diyor. Türk telekom tamamen fiyasko.
15 e 1.5 normal hocam