emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Astra hoşuma gitmedi değil detaylı inceleyeceğim.

https://kit.juliha.com/runda/home/?s...nvato-elements

https://dkkit.rometheme.pro/darkle/?...nvato-elements

bu tarz temalar ne diye geçiyor? aşırı hoşuma gittiler.
Ajans teması olarak geçiyor diye biliyorum