Birkaç eğitim almıştım hocam udemy üzerinden bu arakdasin eğitiminide en kısa zamanda alacağım teşekkürler
Piyasadaki her türlü eğitimi almış biri olarak söylüyorum yıllardır trade atıyorum Cahil denilen 2 çizgi çizip trade atan insanların daha fazla kazandığını gördüm şuan grafikte sadece 3 şeye bakarak işlem alıyorum gayet başarılıyım tavsiyem kafanızı çok karıştırmayın.