AzomaXTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhaba . Bu firma cayma bedeli karşılıyormu hattımızı taşıdığımız zaman ?
Sanmıyorum çünkü evrakları gönderirken bile kargo parası almışlardı