Bizim bu işler ile alakalı danışmanlık şirketimiz var
Tek seçenek Anneniz eğer emekli maaşı alıyorsa geri dönüş hakkı var oturum izni veriliyor 5 yıl sonra vatandaşlık alabilir
Ama anneniz vatandaş olsa bile siz 22 yaş üstündeyseniz hiç bir hak elde edemiyorsunuz
bir çok kişiyle görüştüğünüzde yapabiliriz diyenler olacaktır boş yere paranızı almaya çalışacaktır haberiniz olsun r10 üyesi olduğunuz için söyledim