evet öyle 4 yıllık sadece yüksek lisans uzatır.2 yıl okuduysa sadece 4 yıl okumak uzatır(dgs uzatmaz)
Ne güzel sallıyorsunuz. Dgsye geçince uzadı. 28 yaşın kadar atar.
Memura söyleyin yarsımcı olsun. Askerlik şubesine sor. Dgsyle ya da normal mi gireyim diye.