Axbargo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite mezunuysanız bir defa daha üniversite okuyabilirsiniz hiç okumadıysanız bu sene bir üniversiteye başlayın
4 yıllık üniversite mezuniyetinin ardından sadece yüksek lisansa başlayarak tecil ettirebilirsin diye biliyorum