THEX3T4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kodunuzu paylaşır mısınız ?
Mapper ya da Configuration kullanıyor musunuz ?
Kullanıyorum hocam oralara bakayım birazdan kodumu paylaşacağım