Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bunlarında ekrana çizim yapınca görünmüyo ya benim gibi amatörler için nasıl olur?
gayet hoş oluyor görünüyor ki zaten dediğiniz gibi basit çizimler yapacağınız için rahat olur