Konu
R10.NET Hesabımı Satıyorum
23-01-2023, 19:10:58
#10
victoryksk
Ekonomi o kadar mı kötü yaa, d*landırıcıların bile bütçesi 5-10 k ya düşmüş
geçen 35k falan teklif etmişlerdi millete