Tam telifsiz diyorsunuz sonra yayinliyorsunuz ardindan video tutuyor bir sure sonra telif geliyor bu can sıkıyor yahu bunu başka yolu yok mu acaba tencere tava alıp biz mi müzik yapalim napalim 😀
Hocam inanın ben bir ara kafayı bozdum bu işle midi klavye vs. alarak ritim yapayım dedim. İşlerimin yoğunlaşmasından kaynaklı çok üzerinde duramadım. ama o düşünce bir türlü aklımdan çıkmadı. yol bana onu gösteriyor. güzel bir midi klavye ile ufak tefek çalışma yapmanın zamanı geliyor gibi.