hocam şahıs şirketi de kurdum daha önceden şuan ltd şirketiyim zaten şahıs şirketinde adına açılmış tüm kartlar ticari karttır.
Hocam, ticari kart ayrı bir karttır, imkanları ve sunduğu hizmetler farklıdır ben bu şekilde biliyorum ama, hatta en basit örneği ile, ltd şirketi açtık diyelim normal şekilde kullandığım kredi kartım ile gidip taksitle telefon alabiliyor muyum ? Siz bunu hiç bir değişiklik yapmadan yapabiliyor musunuz? Ve kendiniz de ekstra diyorsunuz şahıs şirketi adına açılmış diye, bu direkt ticari kart almak oluyor işte. Geçmişte kullanılan kartlar ticari karta dönüşmüyor, siz yazdınız demiyorum ama 1-2 kişi o şekilde yazmış yukarıda.