krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ticari kart olayına herkes farklı konuşmuş. 1 yılı bile dolmayan, şirketi olan arkadaşım çok rahat bir şekilde ticari kartını aldı. Yazan kişiler kendi deneyimlerini mi paylaşıyor duyumlarını mı ?
hocam şahıs şirketi de kurdum daha önceden şuan ltd şirketiyim zaten şahıs şirketinde adına açılmış tüm kartlar ticari karttır.