Begeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Kaya; @oser; bende sadece domain yönetim ekranına girmiyor onun dışında tüm menülere vs erişim var sizde hiç mi erişim yok hocam ?
bizim direk şirket sunucusuyla alakalı olduğu için hiç bir şeye giremiyoruz sunucuda yer alan. ama ihs'de genel bir problem var orası kesin