Merhaba hocam, hayırlı olsun. İlk bahsetmem gereken kategori eksikliği. Kategori yok hiç hocam sitenizde, sadece Homepage var. Makalelerde de sorun var, imla hataları bulunuyor ve tonlamanız çok yanlış. yazılım ile alakalı bir makaleye "Herkese merhaba" diye başlanmamalı. Aynı zamanda makale daha uzun ve kapsayıcı olmalı. Makale açısından çok büyük sıkıntı var benim gördüğüm. Onun dışında sade basit bir tema. Etiketleri indexlemeyin sakın Google'a, çok fazla etiket de kullanmamaya çalışın. Makale içerisindeki ana konuları etiket olarak ekleyin, 2-3 tane yeterli navigation için.