Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet geceyi jenerik ile kapatalım dedik.

Nasıl bir proje gider buna

Değerli yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar
Harbi on numara yapıyorsun abi bu işi helal olsun.Güzel yakalamışsın.