Ahmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence sıfır android çünkü 10K civarına iPhone 2.el bulman zor olabilir belki. He iyi bir cihaz bulursan neden olmasın ama pil sağlığı vs kötüyse bide pilini değiştirme masrafı vs çıkar. Onun için ben Android den yana şansımı kullanırdım. Ama baya bı arastirma yapardim Android alırken kamera önemliyse senin için kesinlikle yazılımsal olarak biraz daha ileri bir firma olsun veya kendisini gittikçe geliştiren olsun bende Android realme 6 var kamera kötüleşiyor devamlı yazılım güncellemesi gelse düzelir ama son güncellemesi 1 yil önceydi.
Hocam 2 telefon arasında kaldım ama yakınımda kullanan deneyimleyen kimse yok, bi arkadaşım samsung galaxy A23 kullanıyor, telefondan memnun ama almışken de iyisini almak ıstiyorum. Tavsiyeniz olursa bakmak isterim.
Xiaomi redmi not 11 pro: https://ty.gl/w15d469u26
Samsung galaxy A52: https://ty.gl/asf8m8pgzx