KANADA hayalim yaşlandık sayılır ama

tebrikler ve başarılar.bu arada merak ettim RUHSAR nikini dizi dolayısıylamı aldınız.çok eski ve yarıda kalan bir diziydi.bende severek izliyordum.hande ataizi nin türkiyede bir numaralı olduğu dönemdi ama devsamı gelmedi erken bitti.