Merhabalar r10 da çok konu gördüm ama hep merak ediyorum bu konuyu yapan veya deneyen oldu mu ?
Sanal numarayı nasıl oluşturuyorlar ? Bu sistemi yapan oldu mu ?
Mutlaka herkesin aklına takılmıştır , bu kadar sanal numara oluşturma nasıl yapıldığını hep merak etmişimdir..
Sizce ?