Merhaba aralık ayında ben de yoklama kaçağı olarak bedelli başvurusu yaptım. Kaçarlar mecburen şubeden yapıyor. Ben fatih yabancı şubeden yapmıştım başvurumu. Kütük askerlik şubenize faks çekip onay alıyorlar ödeme tablosu çıkıyor işlemleriniz tamamlanıyor ziraat mobil bankacılıktan ödüyorsunuz. Yeni bedelli ücreti (104 bin sanırım) + ek bedel ( kaçak olduğunuz için kaçak kaldığınız her ay için 1600 lira sanırım yeni zamlı ücret) + kaçak kaldığınız gün kadar idari para cezası. (Kendiniz giderseniz 5tl onlar yakalarsa 10 tl - yeni zamlı tarifeyi bilmiyorum). Ödeme yaparken bedelli ve ek bedel ücretini yatırmanız zorunlu. İdari para cezasını sonra yatırsanız da oluyor vergi borcu olarak gözükecek demişlerdi ama hala sorgulayınca çıkmıyor borcum.
Fazla zaman geçmeden başvurum ceza çok yüksek çıkıyor sonra. Daha detaylı bilgi isterseniz yardımcı olabilirim.