Merhabalar, 1 gün veya 1 saatle bile yoklama kaçağına düştüyseniz bedelli hakkınız yanıyor diye biliyorum. Umarım yanlış biliyorumdur askerlik subesine giderek net bilgi almanız sizin için daha iyi olur