Ocak ayında tecilim bitti yoklama kaçağı durumuna geçtiniz diye sms geldi bedelli askerlik yapmak istiyorum gerekli param var ama islemlerden ve detaylar hakkinda bilgili arkadaşlara soru sorup akıl almak istiyorum