erbasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o zaman bir tane de aşağıdakinden alman gerekecek. Her ikisinin bir dönüştürücüde olanı var mıdır bakmak lazım. Ama en kötü 2 dönüştürücüyle işinizi görürsünüz. Mantık bu, sürekli dönüştürücü kullanmanız lazım, herşeyi type-c ye dönüştürmeniz lazım

https://www.hepsiburada.com/daytona-...-HBC0000046439
Bu kingston'da 2.ekranı nasıl bağlıyorum tam olarak onu anlamadım. hdmi to usb-c ve display port to hdmi yaparak 2 görüntüyü mü aktarıyorum?