Anladım anladım hocam eyvallah. Dedim noluyoruz acaba ben başka ülkede mi yaşıyorum 😆 Dediğiniz gibi "hayatta kalmaya" yeter de dünyaya bir kere geliyoruz be.. Dışarıda bir kahve içmek, haftada bir dostlarla dışarda yemek yemek, istediğimiz gibi giyinmek insanca hakkımız. Hepimizin bol bereketi, huzuru olsun.
Amin ins cumlemizin dostu 🥰