Anladım anladım hocam eyvallah. Dedim noluyoruz acaba ben başka ülkede mi yaşıyorum 😆 Dediğiniz gibi "hayatta kalmaya" yeter de dünyaya bir kere geliyoruz be.. Dışarıda bir kahve içmek, haftada bir dostlarla dışarda yemek yemek, istediğimiz gibi giyinmek insanca hakkımız. Hepimizin bol bereketi, huzuru olsun.
hocam babam yüzünden dünyaya bir kere geliyoruz lafına alerjim oluştu adam bu mantıkla cebinde hiç para tutmadan harcıyor çalışamayınca parasız kalırsın yatırım falan yap diyorum bunu diyor yemeye devam ediyor onun kadar rahat olmak isterdim